.........................................~~~~~~~~~~~~xoxoxoxox~~~~~~~~~~~~......................................


Daisypath Anniversary tickers


Out and In
  Wednesday, April 27, 2011

While waiting for Mr Rush in the car at back his office, terpaksa do something untuk mengisi masa lapang..

So, reading is a good thing as I forgot to bring my psp along. Sigh..

Harini awal datang amik Mr Rush because tadi I datang from my old office at Pandan Indah. Malas nak balik rumah, then terus datang sini. Punye la slow drive td, but still sampai awal gak kat sini. Hermmm..

Actually there is one thing nak citer. About my kerja lama..

Jeng..jeng..jeng..

The company reoffering me to take back my previous position in the company..

Firstly, memang happy cos aku ada keje balik and ada duit balik.. Yeayy..

2ndly, a bit kecelaruan.. Hehehe, no lah. Just cam sayang nak tinggalkan my 'waktu pengangguran'. Baru 3months aku menganggur and kene keje balik. Kene lapor diri on next week, 3rd April..sigh..

But.. Life must go on..I have to focus on my career 1st, rite!

So..bekojo la kito sekuat nyo..
Sent via BlackBerry from Maxis







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





<--Newer Posts | Older Posts-->