.........................................~~~~~~~~~~~~xoxoxoxox~~~~~~~~~~~~......................................


Daisypath Anniversary tickers


So down!
  Wednesday, January 13, 2010

Makin hari makin takde semangat la aku ni. Nak cari teman yang sesuai and sudi mendengar rintihan, ngomelan, leteran and ntah apa-apa lagi dari aku ni memang susah.
Di waktu sekarang nak cari teman lama-lama untuk bertukar cerita sure tak bagus. Nanti tengtiba diorang terkejut lak datang cari dorg sebab nak melepas kesedihan. Waktu sedih baru nak cari org, kalu waktu senang tak hengat orang pun yer!! Oh... I'm not that type of person, okeahh!! Waktu senang yang mana aku bisa hubungi tu, aku ber' keep in touch gak tau. Waktu susah aku suka duduk sendiri layan perasaan.. Layan perasaan gak aku ni ek.

Ermm.. Habis-habis yang kene layan aku punya perangai ni adalah Mr. Rush gak la. Sure dia kadang2 tu meluat la dengan perangai wife dia yang entah apa2 ni kan.

Sayang, sorry for everything.. U are the kind of person who always give me support when I'm down, being my side in whatever situation am I... Thank u for everything!!!

Erm.. Tapi kadang-kadang ada benda pasal kita yang sapa2 pun tak boleh nak paham. Walau banyak mana penerangan yang kita buat, still susah. So nak tak nak, aku kena buat 'self-healing' la kan... Kene belajar mandrem2 yang bagus untuk self-healing.
Huhuhu aku ni dah macam desperate sgt dah ni.. Ayooo...tolong!!!!

Sent via BlackBerry from Maxis

Labels:







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





<--Newer Posts | Older Posts-->