.........................................~~~~~~~~~~~~xoxoxoxox~~~~~~~~~~~~......................................


Daisypath Anniversary tickers


Boh San
  Thursday, March 18, 2010

*
Hampir dua bulan tak keje. Duk melanguk kat rumah. Duk buat online job searching. Sighh..cari punya cari, sampai ke harini belum ada jawapan.. kalu ada pun jawapan yang tak best untuk aku cakap. Ya Allah, permudahkan urusan aku mendapat kerja yang ok...

Sampai skang belum lagi bagi gaji aku. Sampai bulan yang aku ambil unpaid leave tu maknanya 3 bulan dorang hutang gaji ngan aku. Ntah ape la dalam kepala dorang ni. Kalu dulu dah tau tak bole bagi gaji, napa tak cakap awal-awal?? Jangan guna alasan semua staf tak buat keje. Takkan satu company tu semua staf tak buat keje?? Aku buat keje weiii!!! Alasan..alasan... Cakap kat budak kecik pun nnt dorang ketawa balik

So, duduk la aku kat rumah camni, sampai dapat keje baru. Duit pun tengah kurang ni. Duk harap kat laki aku je, mana boleh. Aku suka duit aku sendiri, baru bole berjoli sesuka hati. ni kalu duit laki yang bagi, berat hati nak buat sesuka hati..

Apa-apa pun harapan aku, moga Allah permudahkan perjalanan hidup aku.. Insyallah..

Labels:







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





<--Newer Posts | Older Posts-->