.........................................~~~~~~~~~~~~xoxoxoxox~~~~~~~~~~~~......................................


Daisypath Anniversary tickers


Valentine's Activity
  Wednesday, February 17, 2010

*
Konsert Satu Suara : Aizat & Faizal Tahir
Not bad at all. Mantops la kan gandingan Aizat & Faizal tu. Memang tak dinafikan suara dua orang mamat ni memang best. Masing-masing mempunyai genre yang berlainan tapi memang kedua-duanya da best and boom la.

Disebabkan aku rasa tak sesuai nak bawa D90 aku tu, so aku just bawa compact camera je la. Kang tak pasal-pasal tertukar ngan orang2 media plak..hehehe..

Sebenarnya dalam panggung tu tak bole bawa camera or ambil gambar, kecuali orang2 media yang ada special tag sahaja. Tapi aku dapat gak snap awal-awal tu. Orang2 yang kat sebelah aku memang dah kena tegur dek pakcik misai yang jaga dalam dewan tu. Nasib aku tak kene.

So, masa Aizat, Faizal and Dato Siti Nurhaliza perform, dapat la aku men'snap' satu... Actually aku memaksa Mr Rush yang buat..hehehe

And masa dah nak habis tu, keluar lagi ketiga-tiga orang tu, mula-mula nak snap, takut gak. Tapi last-last tgk kat depan stage tu ramai je mengeluarkan senjata dorang, so aku dengan berani and selamba keluarkan senjata aku.. Kot-kot pakcik misai and lain-lain pengawas tu dah tak kisah dah kot sebab banyak sangat senjata dikeluarkan..



And bila keluar tu aku dah agak, sure ramai sangat orang beratur nak amik autograph and bergambar dengan sang-sang artis tu..maunya tak..Top Stars la katakan.. So jangan haraplah aku tunggu. Ramai sangat la orang..
Hahh!! hamek ko..gilos punye ramai orang beratur..

So, kesudahannya baik ambil gamba diri-sendiri kat pintu Istana Budaya ni (credit to Mr Rush).. Hehehe..huh..gomuknye saya..
Nak tengok banyak gambar lagi, silakan melihat di page RedMummy (ouww..chantek RM pada malam itu)... Dia ada gamba yang lagi besh sebab RM n Mr Sirman ada di bawah, and senang nak terjah kat depan stage..

Conclusion, it was a good concert and very thankful to my dearest hubby, Mr Rush..
Luv u (^_^)

And...... concert yang seterusnya......

Konsert Suatu Masa -Amy & OSR
Pheeeewitt!!


Muzikal Satu Masa Amy bersama Orkestra Simfoni Kebangsaan Yang bakal memaparkan perjalanan seni Amy selama 3 dekad menjadi penghibur...
Menarik kan??

Anyway, thanx again to Mr Rush.. u are the best.. XOXO

Labels: ,







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





<--Newer Posts | Older Posts-->