.........................................~~~~~~~~~~~~xoxoxoxox~~~~~~~~~~~~......................................


Daisypath Anniversary tickers


Resignation
  Friday, January 22, 2010

Sampai akhir bulan ni cukup 2 bulan aku tak dibayar gaji. Bukan aku saja, satu team je yang dapat gaji. Semua team(department) lain belum dapat gaji. Alasan diorang taknak bagi gaji memang aku tak bole terima.
" Kerja kitorang buat tak tele dengan gaji yang diberi???"
Yang salah nyer sorang dua, tapi kenapa semua dihukum??? pelik betul... tak bole fikir ke, kalau bagi orang yang buat kerja betul-betul, dengan takde gaji macamni, camane nak survive?? nak datang ofis pun guna duit..petrol..makan... Please la..
Ape nak jadi..jadi la..kalu by the end of this month still dorang tak kasi gaji, aku resign without any notice. Keje yang tak siap lagi ni aku terus tinggal. Ape hal aku nak kene siapkan ontime kalu gaji tak bagi ontime???

Labels:







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





<--Newer Posts | Older Posts-->