.........................................~~~~~~~~~~~~xoxoxoxox~~~~~~~~~~~~......................................


Daisypath Anniversary tickers


Demam yang belum reda
  Monday, August 6, 2012

Temperature badan Dhia still tinggi lagi. Bila bagi makan ubat, temp tu turun balik.

Aku terpaksa amik EL sebab nak jaga budak kecik tu. Tapi, bagu gak aku amik EL. Sebab badan aku pun rasa lain macama je, cam nak demam gak.




Dhia kat rumah punya la banyak perangai. Sekali dia ok, sekali mengamuk. Pastu bergalok semula. *mood naik-turun*





Kemain tengok tv..ni time mood baik



Tapi bila tengok, cam kesian sangat. Dia nampak cam tak selesa and ditambah plak kelaparan. Mana tak lapar, susu ditolak nya. Maybe sebab tekak tak sedap nak menelan dengan kahak banyak kat tekak tu.

Last-last, aku tak tahan sangat kesiankan tengok dia macam lapar je, aku terus bancuh Nestum dicampur dengan susu yang dia dia minum

Sesudu Nestum + Susu tepung

Nahhh!!!

Habis wei...!!!
Licin je dia ngap semua yang tadi. Siannn...memang lapar la tu. Siap pas suapan terakhir tu, mengamuk macam tak cukup. Hohohohoho..

Nak tak nak, aku cuba bagi susu plak..Alhamdulillah, dia minum. maybe kahak tu dah hanyut ditolak masa makan nestum tu kot. dah kenyang, apa lagi... Tido la dia akhirnya..





Labels:







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





<--Newer Posts | Older Posts-->