.........................................~~~~~~~~~~~~xoxoxoxox~~~~~~~~~~~~......................................


Daisypath Anniversary tickers


Hari Ini dan Semalam
  Friday, April 2, 2010

*
Alhamdulillah sudah selesai interview untuk kali ni. Syukur gak sebab dapat jawab soalan-soalan yang diberikan dengan confident nye. Confident, tapi tak tau la dorang dapat terima segala ceramah aku tadi.

--------------------------------------------------------------------------


Al-Fatihah kepada Allahyarham Mior Ahmad Fuad Mior Badri a.k a Din Beramboi di atas pemergiannya ke Rahmatullah pada hari ini,1230am. Semoga segala dosa beliau diampun serta diletakkan bersama orang-orang yang beriman. Salam takziah buat sanak saudaranya juga. Aku pun dapat tau awal-awal pagi tadi, cam biasa, bangun-bangun tido, the 1st thing yang aku buat adalah check my BB. So nampak kat FB wall ade yang post pasal berita ni. Sedih sanagat kan. Tersentuh gak hati aku sebab memang dia antara artis yang aku suka (sebenarnya tak byk artis yang aku suka). Tapi aku suka dia sebab memang dia seorang Pelawak yang bagus. The real pelawak yang tidak membodohkan diri buat lawak bodoh. Lawak dia memang natural je sampai selalu buat aku gelak kalu aku tengok show dia. Memang kat luar sana punya lah ramai peminat dia yang tengah meratapi kehilangan yang bagi aku Pelawak No 1 Malaysia. Tapi, Tuhan lebih sayang kat dia, kan..
Al-Fatihah juga buat Allahyarham Uztaz Abdullah. Bapa kepada our fren, Dato Najmuddin Abdullah. Allahyarham menghembus nafas terakhir pada 10pm, malam rabu lepas. Pagi semalam sempat ke Rawang untuk pengebumiannya. And pada belah malam pergi tahlil di Rawang. Semoga beliau juga ditempatkan bersama orang yang beriman...






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





<--Newer Posts | Older Posts-->