.........................................~~~~~~~~~~~~xoxoxoxox~~~~~~~~~~~~......................................


Daisypath Anniversary tickers


Boh San - part II
  Tuesday, April 6, 2010

*
Actually aku tengah melalui waktu yang sungguh-mungguh bosan.
Kalu ikutkan ni, banyak lagi nak kene study for the exam. Konon-kononnya dah pandai sangat la ni, sampaikan terdetak kat kepala simptom bohsan. Ni kalu tau dek laki aku di ketika ini, sure cukup menghampakan beliau. Tapi sayangku, mengertilah diketika ini otakku ini membutuhkan rehat untuk hanya beberapa ketika. Harapan aku Sindrome Bohsan ini tidaklah berkekalan hendaknya. Kerana masih jauh perjalanan untuk berjuang yang harus aku tempuhi..oh tidak!! apakah!! Jadi untuk merehatkan 2 bebola mata aku ni dari melihat baris-baris perkataan dan huruf-huruf yang memualkan aku, so switch to pandangan lain..iaitu mengedit gamba sendiri..dan hasilnya yang tak semegah mane pun.. tapi cukup menghiburkan hatiku ni..huhuhu


Hehehe.. ini bukanlah bermakna dengan melihat gambar perempuan ini, boleh menenangkan penyakit bohsan aku ni. Sebenarnya aktiviti disebalik tabir untuk memproses gambar ni.... Sekian la untuk buat masa sekarang.
*wink*

Labels:







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





<--Newer Posts | Older Posts-->