.........................................~~~~~~~~~~~~xoxoxoxox~~~~~~~~~~~~......................................


Daisypath Anniversary tickers


Cravingness
  Wednesday, April 7, 2010

*
uuhhhh!! lega.
Sayang aku tu memang best sangat. At last he managed to buy me this..


Bread and butter pudding yang jenis aku suka ni...
Banyak tempat lain aku tak jumpa yang jenis camni. It is something special about the taste. Siap ade cream sos yang buat pudding ni lagi best.
Dulu yang 1st time buat aku jatuh cinta with this makanan, bila Mr Rush bawa balik dari hotel mane ntah.
Pastu try gak cari kat merata tempat, nak yang rasa sama macam yang hari tu. Tapi memang tak de.
Kali ni aku ade tengok kat blog mane ntah, that blogger pergi to Aseana Cafe, KLCC. Nampak cam best je dalam pix die. So, kebetulan Mr Rush pegi Mandarin for meeting, so cakap kat dia. Terus ajalah beli, sambil-sambil melayan kemengadaan wife dia ni yang taknak masak haritu.
Soooo...memang tidak menghampakan sama sekali. Memang best..
Thanx sayang..

Labels:







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





<--Newer Posts | Older Posts-->