.........................................~~~~~~~~~~~~xoxoxoxox~~~~~~~~~~~~......................................


Daisypath Anniversary tickers


Nasi Ayam..Sungguh Lazat!!
  Thursday, April 15, 2010

Kalau pasal makan, bagi la kat aku ni. Sobab tu la badan aku ni makin hari makin membulat.

Last week aku dapat notis denda pos. Ermm..apa lah kesalahan yang aku buat pada Pos Malaysia plak ni. Notis tu bilang 1..2..3.. aku kene pergi Pejabat Pos Besar nun nak kena amik surat yang tak cukup bayaran pos..HAAA!!! Ada gak orang nak hantar surat, tapi tk bayar setem ke bayaran pos mencukupi. Aku punya lah KEHAIRANAN and KEMARAHAN sedikit.
:17:
Laki aku pun cakaplah, maybe itu surat offer keje dari Forest Plantation Development Sdn Bhd yang aku pergi for interview haritu. Warghh..kalu betul surat pasal tu,sonoknye.
Yeahuuu..:10:
Semalam pergi ke pos ofis tu disebabkan kul 330ptg baru kuar dari rumah, campur jem kecil-kecilan and nak cari parking plak susah kat area pos ofis-dayabumi tu, tgk jam plak dah pukul 415, so memang tak yah mengharaplah bole masuk lagi.
So, pagi tadi pegi. Hampeh....... Rupa-rupanya surat tu surat panggilan untuk interview kat FPDSB yang aku dah pergi haritu. Memang hampeh..

Jadi, untuk menghilangkan hampeh yang telah kurasai tu, aku nak pergi makan Nasi Ayam. Padahal yang sebenarnya memang ada orang kirim. Ada membe laki aku yang stay semalaman kat umah aku tu yang kirim nasi ayam before aku kuar tadi.
Tempat pertama yang terlintas bila sebut nasi ayam of course la Nasi Ayam Hainam Chee Meng yang sungguh lazat sejak 1965..ece cehhh.. Iklan plak.

Tapi bagi sesapa yang pernah makan nasi ayam kat sini, memang mereka dan keluarga mereka je yang tahu kesedapannya yang hingga menjilat pinggan itu.:1: Actually Uncle Chee Meng ni dah banyak buka branch. Ade kat Desa Pandan, Old Klang Road, Kuchai lama and yang main restaurant nye kat bukit bintang tu la.. Tak pernah sekali pun aku datang ke situ, orang tak ada. Memang sentiasa penuh dari mula buka sampai tutup.

Mr Rush pun telah menunjukkan tahap pengaliran air liurnya apabila telah memesan aku supaya tapau nasi ayam tu untuk makan dinner. Haaah kau!! Nak tunggu dia abis keje punya la lambat lagi, dah suh tapau siap-siap. Hokey la..hokey la.. Tapau la gak for him. Kang kempunan dengar bini dia ni makan sesorang.

Labels:







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





<--Newer Posts | Older Posts-->