.........................................~~~~~~~~~~~~xoxoxoxox~~~~~~~~~~~~......................................


Daisypath Anniversary tickers


Jalan-jalan cari diamond
  Tuesday, April 27, 2010

:14:
Dalam tengahari tadi aku keluar. Hajatnya nak ke Pertama,nak repair trackball BB aku ni yang rosak tak boleh nak scroll-down. Tapi ada member, Nik cakap kalau nak repair BB better pergi Low Yatt. So terus la kesana. Semalam satu hari aku sebenarnya dah ke Sungai Wang, kononnya jalan sesaja sebab rumah aku plak melaun TNB tu buat kerja and satu area tu takde letrik sampai 6pm. Takkan nak duduk rumah je. Yang mulanya pergi KLCC dulu. Tapi tengok cam takde yang menarik hati. Tu yang pergi Sungai Wang plak. So, dalam sesaja berjalan tu, hati terpaut lak kasut kat Vincci. And..terbeli la satu kasut for kerja yang bakal aku masuk nanti. Cehh..nak kasut baru for kerja baru. Haruslah kan!!
And harini, hajat memang nak repair BB 'jer'. Kejap jer rupanya nak repair bende alah ni. Hangus 80 hinggit, tukar trackball baru. Aishhh.. sebenarnya dah tak sesuai BB pakai trackball. Skang orang pakai BB yang ada track-pad tu. Nampaknya nak kene tukar BB la ni. :22:.. Al-kisahnya??!! Sory la ida, skang zaman gawat. Kerja pun tak start lagi. Toksah duk angan-angan nak beli macam-macam...
Dalam duk berjalan-jalan tu, terdetik nak make-up BB. Dah tau lambat lagi nak beli yang baru, so kene lah buat cantik-cantik. First thing yang aku berkenan sangat adalah diamond. Mmg aku suka benda lip-lap tu. Kat Low Yatt aku pusing-pusing memang tak banyak choice. Jadi, pergi lah ke bangunan sebelah tu, Sungai Wang. Haaa.. banyak gak choice kat situ. Chantek-chantek!! So belilah satu, Baru 4hinggit/paket.
Balik rumah, ape lagi... jalankan operasi...

Dan hasilnya......

:39:

'Agak' chantek la hand-craft aku yerk!!


Disebabkan aku ni kadang-kadang boleh jadi pengganas, risau gak kehilangan berlian-belian yang tak diinsuranskan ni, so terpaksa menggunakan pelindung kat luar tu. Walaupun disebabkan casing tu membuat diamonds ku terlindung, tak kisah la kan... Yang penting aku tau, kat dalam nye chatek. And, bebila aku rasa nak manayang diamonds itu, haruslah di buka baju nya.. Opppsss..:44:

Labels:







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





<--Newer Posts | Older Posts-->